Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~datrael | użytkownik

imię i nazwisko adresAlwernia zarejestrowany10.03.2008 @16:48:40 ostatnio na stronie08.09.2014 @10:21:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty219 komentarze1105 posty na forum4

komputer / sprzęt
Samsung Digimax i5, Olympus E-510

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~datrael    13.05.2008 @14:42:42
Nie bo chcę sobie obejrzeć finał Pucharu Polski na tvnie Wisła-Legia
~Shael    13.05.2008 @14:38:09
spoko
a nie da sie wczesniej?
~Shael    13.05.2008 @10:19:28
mi pasuje zobacze co da sie zrobic
~WhizzKid    12.05.2008 @23:06:27
dzięki zapraszam ponownie pozdrawiam!
~aJo2    11.05.2008 @12:57:56
Dzięki
_______
"Dobre pomysły nie mają przeszłości, mają tylko przyszłość."

Autor: Robert Mallet
~Shael    10.05.2008 @11:36:43
jednak dam rade wziaść samochód
~Shael    10.05.2008 @10:21:09
spox zioom!
~Shael    10.05.2008 @10:18:22
to Wojtas jedzie??
to powiedz mu zeby na to spotkanie wpadł o 16 30
~Shael    10.05.2008 @10:00:21
wpadaj kiedy chcesz!!
jak z dojazdem??
dasz rade auto wziaśc?
ja nie bo tata idzie na noc do roboty...
~Shael    06.05.2008 @23:23:12
hehe
ale dzis słabo grałes:D
~Shael    06.05.2008 @23:16:51
sprawdzałem czy działa wyrzucanie:D:D:D
dziala

to chyba sie wybierzemy!
~balbus    06.05.2008 @08:49:07
albo po prostu sie do kogos nie trafia i tyle.
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~balbus    06.05.2008 @08:05:31
jak bys nie widział jest moje zdjecie w kategorii eksperymenty, a wiec nasycenie zielonego jest jak najbardziej zamierzone.
dziękuje za ocene i pozdrawiam
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~Shael    05.05.2008 @21:19:24
moze sie bedzie dało samochod skołowac!
obgadamy to jeszcze!
~Shael    05.05.2008 @21:14:55
zalezy jak z powrotem...
ale ja sie pisze!
~Shael    05.05.2008 @19:56:20
a i tak na jutro bedzie
~Shael    05.05.2008 @19:19:21
~Shael    05.05.2008 @19:18:42
dzięki dzieki!!
daj mi jeszcze jedną rewelacje plz plz!!
~WhizzKid    04.05.2008 @20:53:59
Dziękuję za komentarz Cieszę się, że pracka sie podoba Zapraszam ponownie! Pozdrawiam!
~Shael    03.05.2008 @12:20:50
to gut
~Shael    03.05.2008 @12:02:43

wiesz mozemy isc o 13 30 na ta wycieczke! pasuje?
dzięki za ocenke
~Shael    02.05.2008 @22:00:53
ja do 12 spie:P
musze odespac te wstawania do roboty
~Shael    02.05.2008 @21:57:29
mozemy ale po 16
bo ide do kosciała na 15
~carpatia78    30.04.2008 @19:39:36
dzięki Twoje są serio ostrzejsze...może inna odmiana
~Shael    27.04.2008 @14:09:56
ja nie jestem zaden chłop! jestem szlachcic choc ubogi!
idziemy dzis z jankiem i bachem na zachód o 18
wszystko ustalone, jam to nie chwaląc sie sprawił:D
mozesz smukły dziwicu udac sie znami
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt